translete and make your choice

Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal kunnen via deze gadget van Google de blog vertalen naar de taal van eigen keuze,probeer het maar eens evenals een berichtje achterlaten. Lyan People who have difficulty with the Dutch language on this blog try the gadget Google translate to the language of their choice. Try it out and leave a message. Lyan

maandag 8 maart 2010

Vandaag plaats ik enkele recepten met welke ik een mooie prijs zou kunnen winnen.



“Moroccan Cuisine” by Paula Wolfert

Start datum is 10 Februari 2010.
En de eind datum is 10 Maart 2010.

Het cook event word georganiseerd door:
tobias cooks! Mediterranean cuisine for every day

5th cooking event mediterranean food - MOROCCO - tobias cooks! - 10.02.2010-10.03.2010

Stel je voor... straks heerlijk smulend en bladerend in mijn nieuwe boek waar zeer waarschijnlijk nog betere recepten staan die ik dan wederom weer met jullie zou kunnen delen.Want goede recepten willen wij delen.

We gaan er voor ,verder is het dus afwachten want ik ben niet de enigste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten