translete and make your choice

Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal kunnen via deze gadget van Google de blog vertalen naar de taal van eigen keuze,probeer het maar eens evenals een berichtje achterlaten. Lyan People who have difficulty with the Dutch language on this blog try the gadget Google translate to the language of their choice. Try it out and leave a message. Lyan

zaterdag 15 mei 2010

vrienden ...

Deze morgen ontving ik een sms-je of ik al wakker was?
Ik las verder ...er werd bij intresse iets bezorgt.
mmm? de man van een oude schoolvriendin had iets gemaakt voor een buffet.

Laat deze vriendin een turkse man hebben...dus het was een verrassing wat vroeg werd bezorgt:


Heerlijk wel pittig zo op de vroege morgen maar de citroen en de tomaat evenals salade maken het een heerlijk iets.



BEDANKT AYDIN Barakalofik!,dat heb jij heerlijk klaar gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hey Lyan,

    Een nieuwe blog, maar hetzelfde heerlijk uitziende eten....mjam mjam.
    Krijg er meteen trek van.

    Leuk weer een berichtje van je te ontvangen.
    Heb je ronde (?) courgettes? Ik ben benieuwd!

    Ik wens je ook een heerlijke zonnige dag,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen