translete and make your choice

Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal kunnen via deze gadget van Google de blog vertalen naar de taal van eigen keuze,probeer het maar eens evenals een berichtje achterlaten. Lyan People who have difficulty with the Dutch language on this blog try the gadget Google translate to the language of their choice. Try it out and leave a message. Lyan

donderdag 12 augustus 2010

mijn nieuwe keuken bijna klaar ?



Nu de ramadan is begonnen mis ik mijn keuken toch wel, hij had al klaar moeten zijn maar door het uitstellen (niet nagekomen afspraak)van het aansluiten van het gas heeft het vertraging opgelopen.
Mijn nieuwe keuken in de oude bijkeuken.
In sha Allah is het dan nu toch echt bijna zover,geen afwas meer buiten,water komt gewoon uit de kraan in de keuken en niet meer uit de douche of van buiten alles kan weer in de kastje terug waar het hoort nu staat overal wat,de oude keuken is inmiddels ook leeg en word een Arabich ingericht eetsalon(tje).

zeg nou zelf dat zou toch een stuk makkelijker werken zijn...........
Desondanks ga ik vandaag wat makrout maken het recept vind u hier op mijn blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten