translete and make your choice

Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal kunnen via deze gadget van Google de blog vertalen naar de taal van eigen keuze,probeer het maar eens evenals een berichtje achterlaten. Lyan People who have difficulty with the Dutch language on this blog try the gadget Google translate to the language of their choice. Try it out and leave a message. Lyan

dinsdag 28 december 2010

Walnoten -koekjes

125 gram zachte boter
25 gram poedersuiker
1 theelepel vanille aroma
125 gram bloem
75 gram fijngehakte walnoten
snufje nootmuskaatzout

Klop in een kom de boter met de suiker schuimig.
Zeef hierboven de bloem en roer het vanillearoma, nootmuskaat, zout en walnoten erdoor.
Vorm van het deeg balletjes met een doorsnede van 2 centimeter.
Leg de balletjes een stukje uit elkaar op de bakplaat en druk ze iets plat.
Bak de koekjes 20 minuten in een voorverwarmde oven van 150 graden C

1 opmerking:

  1. Hoi hoi, wat een lieve berichtjes kreeg ik van jou! Alles gaat hier goed hoor. Ik ben 30 Januari uitgerekend maar van mij mag de kleine zeker wel 2 weken eerder komen. Het ukje zit nog steeds ontzettend hoog onder mijn ribben waardoor zitten en eten best bemoeilijkt wordt. Maar verder zal ik niet klagen. Ben reuze benieuwd naar onze kleine en kan niet wachten tot ik hem/haar kan vast houden.
    Met jullie gaat ook alles goed? De lekkere recepten blijven hier maar komen he? mjam.
    Ik heb je recept stoofpeertjes met saffraan meteen even overgeschreven. Lijkt me erg lekker, en net wat anders dan de gewone rode peertjes.
    Groetjes en alvast een hele fijne jaarwisseling!
    Liefs, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen