translete and make your choice

Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal kunnen via deze gadget van Google de blog vertalen naar de taal van eigen keuze,probeer het maar eens evenals een berichtje achterlaten. Lyan People who have difficulty with the Dutch language on this blog try the gadget Google translate to the language of their choice. Try it out and leave a message. Lyan

dinsdag 16 november 2010

Offerfeest Id al-Adha 2010












Vandaag is het Offerfeest Id al-Adha...fijne dag voor allemaal

1 opmerking:

  1. Hoi hoi, hopelijk is alles goed met je?
    Lang niet meer gesproken...

    Ik ben inmiddels 31 weken zwanger van ons eerst kindje, vandaar dat mijn moestuin blog niet erg werd bijgehouden.... de moestuin zelf overigens ook niet, hahaha.
    Komend voorjaar wil ik wel weer fris van start gaan, dus wellicht blijft mijn blogje wel bestaan hoor.

    Ik hoor graag hoe het met je is, groetjes
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen